Reklamace
ZÁSADY SKLADOVÁNÍ
Aby Vám mošt dlouho vydržel, je potřeba dodržovat následující pravidla:
- Minimální trvanlivost od data pasterizace je 6 měsíců
- Ze zkušenosti našich zákazníků je skutečná trvanlivost delší - až 1 rok
- Mošt je potřeba skladovat v chladnu a suchu (jinak dochází k deformaci papírového obalu)
PODMÍNKY ZÁRUKY
Přes veškerou péči, kterou věnujeme zpracování Vašeho ovoce, může dojít k následujícím závadám:
- Prosakující vnitřní obal (pytlík) - pokud vnitřní obal prosakuje, jedná se o vadný obal – zkontrolujte po příjezdu domů (mokrá krabice)
- Nefunkční / Prosakující ventil - pokud po odstranění pojistného plastového proužku a stisknutí ventilu neproudí mošt, jedná se o vadný obal.Pokud ventil prosakuje před odstraněním pojistného plastového kroužku, jedná se rovněž o vadný obal.
- Znehodnocení obsahu (moštu) - pokud dojde k nafouknutí obalu, došlo k zakvašení moštu. Zakalení moštu není závadou!
REKLAMACE
Pokud nastane jakákoliv z výše uvedených závad, prosíme o uplatnění záruky – buď Vám mošt vyměníme za jiný, nebo vrátíme peníze. Reklamaci prosím uplatňujte na mailu info@organic.cz, nebo telefonicky na čísle +420 601 246 828.